O fea e sau ai le stevioside?Su'esu'eina ona puna faanatura ma le faagasologa o le mauaina

Stevioside, ose suamalie faanatura e maua mai le laau Stevia.O le Stevia ose la'au la'au fa'ato'aga e tupuga mai i Amerika i Saute. I le amataga o le 16th seneturi, na maua ai e tagata o le atunu'u le suamalie o le stevia ma fa'aaogaina e fai ma suamalie.

O fea e sau ai stevioside?

O le mauaina osteviosidee mafai ona toe maua i tua i le faaiuga o le seneturi 19. I lena taimi, na iloa ai e le fomaʻi Farani o Oswald Oswald o se tasi o mea o loʻo i totonu o le stevia sa i ai se tofo suamalie. laau toto.

O le suamalie o le stevioside e tusa ma le 300 taimi o le sucrose, ae o le calorie o loʻo i totonu e matua maualalo ma toetoe lava a faʻatauvaaina. O le mea lea e avea ai le stevioside ma mea suamalie faʻanatura lelei, faʻaaogaina lautele i fanua e pei o meaʻai, meainu, ma vailaʻau. o lo latou suamalie e le afaina i le vevela, ma e oo lava i siosiomaga maualuga-vevela, o lo latou suamalie e tumau stable.This faia stevioside se filifiliga lelei mo tao ma kuka.

E le gata i lona suamalie,steviosideE iai fo'i ni vaila'au fa'apitoa. O su'esu'ega ua fa'aalia ai o le stevioside o lo'o i ai ni gaioiga fa'aletino eseese e pei ole antioxidant,anti-inflammatory,ma antibacterial,ma e iai sona aafiaga lelei ile soifua maloloina ole tagata.

Aotelega,stevioside, i le avea ai o se suamalie masani, e le gata ina maualuga le suamalie suamalie ma le maualalo o le kalori, ae o loʻo i ai foi le mautu ma le tau faʻafomaʻi. Faatasi ai ma le sailiga a tagata o le ola maloloina ma le gauai atu i le saogalemu o meaʻai, o loʻo i ai i le steviol glycosides avanoa maketi lautele.

Fa'amatalaga: O le aoga ma le fa'aogaina o lo'o ta'ua i totonu o lenei tusiga e maua uma mai tusitusiga fa'alaua'itele.


Taimi meli: Iul-12-2023