Le matafaioi a le Rhodiola rosea extract i mea teuteu

O le vaega autu o loʻo galue i le vaega o le Rhodiola o le salidroside, o loʻo i ai le antioxidant, paʻepaʻe, ma le faʻasaʻoina o aʻafiaga; Cosmetics e masani ona faʻaaogaina aʻa mamago ma rhizomes o le Sedum laau, Rhodiola grandiflora.

Le matafaioi a le Rhodiola rosea extract i mea teuteu

Le matafaioi a le Rhodiola rosea extract i mea teuteu

1. Anti le matua

Rhodiola rosea extractfaʻaosofia fibroblasts i le dermis, faʻamalosia le vaevaeina o fibroblasts ma lo latou faʻapipiʻiina ma le faʻaogaina o le collagen, ma faʻapipiʻiina foi le collagenase e faʻaleagaina ai le collagen muamua, ae o le aofaʻi atoa o le faʻalilolilo e sili atu nai lo le aofaʻi o le decomposition. ,ma o le faʻateleina o mea o loʻo i totonu o alava collagen e faʻaalia ai o le Rhodiola o loʻo i ai se aʻafiaga faʻapitoa i le paʻu.

2. Pa'epa'e

Rhodiola rosea extracte mafai ona faʻaitiitia le gaosiga o le melanin i totonu o le paʻu, faʻaleleia le tulaga o le pigmentation o le paʻu, ma ausia aʻafiaga paʻepaʻe paʻu e ala i le taofiofia o le gaioiga o le tyrosinase ma faʻaitiitia lona saoasaoa catalytic.

3. Sunscreen

Rhodiola rosea extracto loʻo i ai se puipuiga i luga o sela, ma o lona puipuiga e sili atu ona malosi i lalo o tulaga malamalama. E mafua ona o le Rhodiola glycoside e faʻaaogaina le malosi o le malamalama ma liua i le malosi e le oona mo sela, ma faʻaaogaina ai se puipuiga i luga o sela. Salidroside e mafai ona matua faʻalavelaveina le faateleina. o cytokines inflammatory e mafua mai i le ultraviolet radiation, ma e iai sona aafiaga taua i le faʻaleagaina o le paʻu e mafua mai i le ultraviolet radiation.

Fa'amatalaga: O le aoga ma le fa'aogaina o lo'o ta'ua i totonu o lenei tusiga e maua uma mai tusitusiga fa'alaua'itele.


Taimi meli: Me-12-2023