Ole matafaioi ma le aoga ole ferulic acid ile cosmetics

Ferulic acid, igoa vailaʻau o le 3-methoxy-4-neneneba hydroxycinnamic acid, o se tasi o mea aoga o nei vailaʻau faʻaSaina masani ona o lona maualuga i totonu o Ferula, Angelica, Chuanxiong, Cimicifuga, Semen Ziziphi spinosae, ma isi.Ferulic acido lo'o i ai gaioiga fa'ale-ola eseese ma e fa'aaogaina lautele i mea teuteu eseese. Se'i o tatou va'ai i le matafaioi ma le aoga o le ferulic acid i mea teuteu i le tusitusiga o lo'o mulimuli mai.

Ole matafaioi ma le aoga ole ferulic acid ile cosmetics

1、O le matafaioi ma le aoga oferulic acidi mea teuteu

1. Anti melanin

O nisi lipoti o loʻo fautua mai ai e mafai e le ferulic acid ona faʻalavelave pe faʻaitiitia le gaioiga o le melanocytes. Faʻaaogaina o le 0.1 ~ 0.5% ferulic acid solution e mafai ona faʻaitiitia ai le numera o melanocytes mai le 117 ± 23 / mm2 i le 39 ± 7 / mm2; I le taimi lava e tasi, ferulic. acid e mafai foi ona taofia le gaioiga o le tyrosinase, faatasi ai ma le maualuga o le 5mmol / L ferulic acid solution o loʻo faʻaalia ai se fua faʻatatau e oʻo atu i le 86% i luga o le gaioiga tyrosinase. ile tyrosinase gaioiga e mafai ona oʻo ile 35%.

2. Antioxidant

O suʻesuʻega ua faʻaalia ai lena meaferulic acido loʻo aʻafia i gaioiga faʻamaʻi ma mafai ona faʻaleleia le gaosiga o le glutathione ma le nicotinamide adenine dinucleotide phosphate (NADP) i totonu o le tino, ma faʻaumatia ai faʻamaʻi saoloto ma faʻaitiitia ai le faʻaleagaina o le ultraviolet radiation i le paʻu. radicals i luga o tatou paʻu, ma le NADP, faʻatasi ai ma isi vaega, e mafai ona faʻaumatia faʻamaʻi saoloto o loʻo sosola solo.

3. Sunscreen

O loʻo i ai foʻi lipoti e mafai e le ferulic acid ona faʻaaogaina lelei le faʻavelaina o le ultraviolet i le galu umi o le 290-330nm, puipuia pe faʻaitiitia le faʻaleagaina o le paʻu e mafua mai i lenei galu o le ultraviolet radiation, ma e iai le malosi e puipuia ai le faʻaleagaina o le la.

2、Talosaga ma fua fautuaina oferulic acid

1.Ferulic acido loʻo i ai se faiga faʻapipiʻi maualuga. Pe a oʻo i le 7% le faʻatonuga, o se faʻamautu malamalama lelei ma e faʻaaogaina lautele i oloa faʻafefe;

2. Ferulic acid e mafai ona faʻaaogaina i kulimi mata, lotion, essence, facial mask ma isi mea teuteu.

Fa'amatalaga: Ferulic acid 99%

Fuafuaga fautuaina: 0.1-1.0%

Fa'amatalaga: O le aoga ma le fa'aogaina o lo'o ta'ua i totonu o lenei tusiga e maua uma mai tusitusiga fa'alaua'itele.


Taimi meli: Iuni-06-2023