Le faʻaaogaina o le stevioside i le fale gaosi meaʻai

Stevioside, e pei o se natura mama mama, maualalo kalori, maualuga suamalie, ma maualuga le saogalemu mea ua taʻua o le "tolu augatupulaga puna suka maloloina mo tagata," ua maua e sui lelei suamalie suamalie ma faaaoga i le alamanuia meaai e avea o se suamalie maloloina. I le taimi nei,steviosideua faʻaaogaina i oloa e pei o le taoina, meainu, meaʻai susu, ma lole.

Le faʻaaogaina o le stevioside i le fale gaosi meaʻai

1, Fa'aaogāina ole Stevioside ile tao tao

O oloa fai falaoa e masani lava ona faasino i keke, falaoa, Dim sum ma isi oloa. O le suka o se vaega taua tele i le gaosiga o mea tao tao. .

Ae ui i lea, o le umi ma le tele o le taumafaina o le sucrose o le a matua faateleina ai le lamatiaga o le gaʻo, nifo nifo ma maʻi cardiovascular. I le avea ai o se ituaiga fou o suamalie masani, o le stevioside ei ai uiga o le maualalo o le kalori ma le suamalie maualuga, lea e mafai ona faʻaleleia lelei ai lenei tulaga. .

I le male,Steviosidemaua le mautu vevela maualuga ma e mafai ona faatumauina lo latou mautu i le faagasologa atoa o tao tao. E mafai ona vevela i le 200 ℃ ma e le faʻafefe pe faʻafefete faʻafefe i le taimi o le kukaina o meaʻai, tausia lelei le tofo o oloa ma faʻaitiitia le vevela, e mafai ai ona faʻalautele fata oloa. ola ma fa'alauteleina le fa'aogaina o vaega o le taoina.

2、O le faʻaaogaina o le stevioside i meainu

Sua inu, mea inu carbonated, ma isi mea inu mea uma o loʻo i ai le tele o suka, ma o le taumafaina umi e mafai ona oʻo atu ai i le faʻateleina o le obesity.steviosidee avea o se suamalie i le faagasologa o le gaosiga o meainu. Mo se faataitaiga, rebaudioside A ua faaaogaina i le gaosiga o meainu e le The Coca-Cola Company, le sili ona tele o le lalolagi faatau sua inu, ma stevioside ua faaaogaina e avea o se suamalie i le tupulaga fou o oloa fa'alauiloa e Coca Cola, manuia ausia le a'afiaga o kalori maualalo.

3、O le faʻaaogaina o le stevioside i meaʻai susu

O oloa susu e masani ona aofia ai susu susu, aisa kulimi, sisi, ma isi oloa susu. Ona o le mautu oSteviosideina ua uma togafitiga vevela, ua avea i latou ma se filifiliga talafeagai mo oloa susu.

I oloa susu, o le aisa kulimi o se tasi lea o mea sili ona lauiloa o le susu aisa. I le faagasologa o le gaosiga o le aisa kulimi, o lona tino, viscosity, ma le tofo e aafia uma i mea suamalie.O le suamalie e masani ona faʻaaogaina i le gaosiga o aisa kulimi o le sucrose. , ona o le a'afiaga o le soifua maloloina o le sucrose, ua amata ona fa'aogaina e tagata le Stevioside i le gaosiga o aisakulimi.

O su'esu'ega ua fa'aalia ai o le aisa kulimi e gaosia e fa'aaoga ai le fa'afefiloi osteviosidema o le sucrose e sili atu lona lagona nai lo aisa kulimi e gaosia na'o le stevioside; E le gata i lea, ua maua i nisi o oloa yogurt o Stevioside e fa'afefiloi ma le sucrose e sili atu lona tofo.

Fa'amatalaga: O le aoga ma le fa'aogaina o lo'o ta'ua i totonu o lenei tusiga e maua uma mai tusitusiga fa'alaua'itele.


Taimi meli: Iul-13-2023