Tulaga lelei ole Stevioside e fai ma suamalie fa'anatura

O le Stevioside o se mea suamalie faʻanatura fou e maua mai lau o le stevia laau (lea e lauiloa o le stevia leaves). e pei ole tino puta, ma'i suka, toto maualuga, ma'i fatu, ma gutu o nifo.

Stevioside

Le lelei osteviosidee pei o se suamalie masani e masani ona aofia ai mea nei:

Punaoa Faanatura: Stevioside e maua mai lau o le stevia laau, fai ma suamalie masani e aunoa ma ni vailaʻau faʻaopoopo, e leai ni aʻafiaga i le tino o le tagata.

Le suamalie maualuga ma le maualalo Kalori: O le suamalie o le stevioside e sili atu nai lo le sucrose ae o loʻo i ai le tele o kalori maualalo. O le mea lea e avea ai le stevioside ma mea suamalie e leai se calorie ma sili ona lelei le pulea o le mamafa ma le puleaina o le suka toto.

Suamalie Tumau: O le suamalie o le stevioside e umi atu i le gutu, e aunoa ma le tuua o se oona poʻo se tofo uʻamea.

Le pala i Nifo:Steviosidee leai sona aafiaga pala i nifo, e aoga mo le soifua maloloina o le gutu.

Uiga Lelei: Stevioside e maualuga lona suamalie, maualalo kaloli, solubility lelei, tofo manaia, vevela vevela, mautu, ma le le faʻafefeteina. O uiga nei e avea ma mea suamalie masani lelei mo faʻaoga i meaʻai, meainu, ma fale talavai.

I se aotelega, o le lelei osteviosidee pei o se suamalie masani e masani ona nofo i lona natura masani, suamalie maualuga, maualalo kalori, suamalie umi, e le afaina i nifo, ma uiga lelei eseese e faʻaaogaina lautele i pisinisi meaʻai ma meainu.

Manatua: O faʻamanuiaga ma faʻaoga o loʻo tuʻuina atu i lenei tusiga e maua mai i tusitusiga lolomi.


Taimi meli: Sep-28-2023