O a a'afiaga o Soya Isoflavones?

I lo tatou olaga i aso uma, o le soya, o se meaʻai e matuaʻi tele le tau o meaʻai, e matua alofagia e tagata. E mafai ona maua mai le tele o mea aoga mai le soya, ma o latou faʻaoga e lautele tele, e pei o isoflavones soya.

O a a'afiaga o Soya Isoflavones?

O le a le Soya Isoflavones? Se'i o tatou va'ai!

Soya isoflavoneo se ituaiga o flavonoids, o se ituaiga o metabolite lona lua e fausia i le tuputupu ae o le soya, ma se ituaiga o mea olaola. Ona e aveesea mai laau ma e tutusa lona fausaga i le estrogen, o le soy isoflavones e taʻua foi o le phytoestrogens.O le estrogen aafiaga o le soya isoflavones afaina ai le hormone secretion, metabolic biological activity, protein synthesis, growth factor activity, ma o se kanesa masani chemopreventive.Soy isoflavones e sili ona lelei aafiaga i meaai ma vailaau.

Soy isoflavones e masani lava moli lanu samasama paʻu, ma sina manogi oona ma sina tofo astringent.Soy fatu o loʻo i ai isoflavones mauoa, faʻatatau mo le 0.1% ~ 0.3% o le mamafa fatu. Ua lipotia mai o le Iunaite Setete ua totoina ituaiga ma le isoflavone anotusi. e oʻo i le maualuga o le 1%.80% -90% o soya isoflavones o loʻo tufatufa atu i le pipi pi ma 10% -20% i le hypocotyl. E ala i se faasologa o le vavaeeseina ma le faʻamamaina o auala, e mafai ona maua lelei isoflavones soya. I le taimi nei, iina e lua faʻamatalaga autu o soya isoflavones i luga o le maketi: meaʻai vasega ma vailaʻau vasega, faatasi ai ma le anotusi o le 40% -99%. O le lanu paʻu e amata mai le lanu samasama enaena i le lanu samasama i le paʻepaʻe.

Galuega asoya isoflavones:

Faatasi ai ma le tele o mea tau soifua maloloina, soya isoflavones e faia se sao i le faʻaleleia atili o le paʻu o le paʻu ma le faʻatupuina o le matua, ma maua ai mea lelei masani mo le paʻu ma le tino o fafine;

E le gata i lea, o soya isoflavones e mafai ona puipuia ai le osteoporosis; Senile dementia; Faʻamaʻi cardiovascular e matua aoga lava.

E le gata i lea, o le isoflavones o loʻo i ai uiga mataʻutia e puipuia ai le kanesa, lea e mafai ona taofia ai le tuputupu aʻe ma le faʻasalalauina o sela o le kanesa, ma e naʻo le i ai o se aafiaga i sela o le kanesa, ma e leai se aafiaga i luga o sela masani. o radical free o le okesene, o se vaega malosi carcinogenic.E mafai ona iloa o le isoflavones o loʻo i ai auala eseese ma auala e puipuia ai le kanesa.

Yunnan Hande Bio-Tech e sili atu nai lo le 20 tausaga o le poto masani i le vavaeeseina ma le faʻaaogaina, aemaise lava i le faʻaaogaina o oloa mama maualuga. I le taimi nei, e mafai e Hande Factory ona tuʻuina atu.40%-99%Food grade+Pharmaceutical grade products ofsoya isoflavones.Afai o loʻo e suʻeina lenei oloa e faʻaaogaina i le R&D o oloa fou a le kamupani, ma le tele o gaosiga o meaʻai faaopoopo ma vailaʻau talafeagai, faʻamolemole faʻafesoʻotaʻi i matou i soʻo se taimi!(Whatsapp/Wechat:+86 18187887160)


Taimi meli: Tes-16-2022