Mogroside Ⅴ : ole filifiliga suamalie masani

I le tulaga o le tuliloaina o se olaga maloloina, o le sailia o mea suamalie masani ma maloloina ua avea ma manaoga taua o tagata faʻatau. oe se folasaga auiliili i uiga, itu lelei ma le faaaogaina oMogroside Ⅴ, ma ave oe e talisapaia le matagofie o lenei suamalie suamalie fou.

Mogroside Ⅴ le filifiliga suamalie masani

Mogroside Ⅴ :le filifiliga suamalie masani

Punavai faanatura:Mogroside Ⅴose mea suamalie masani e maua mai le monike, e matua maualuga le suamalie ma le tofo lelei.

Kalori maualalo: Fa'atusatusa i suka masani, momordica sweet side e maualalo kalori, lea e fetaui mo tagata e pulea le kalori.

Fa'aopoopo e le fa'aogaina: Mogroside Ⅴ e le o iai ni vaila'au fa'atekinisi, lea e sili atu ona fetaui ma le sailiga a tagata fa'aonaponei mo mea'ai maloloina.

Le lelei o Mogroside Ⅴ

Fa'amanuiaga mo le soifua maloloina: Mogroside Ⅴ e le gata o le natura ma maualalo i kalori, ua faʻamaonia foi e maua ai le tele o faʻamanuiaga faʻalesoifua maloloina e pei o le antioxidant ma le anti-inflammatory.

Fa'aoga lautele: Mogroside Ⅴ e talafeagai mo le tele o meaʻai ma meainu, pei o le taoina, meainu, mea tau soifua maloloina, ma isi mea, tuʻuina atu i tagata gaosi oloa se avanoa lautele mo mea fou.

Tofo lelei: Mogroside Ⅴ o loʻo i ai se tofo masani, suamalie suamalie, lea e mafai ona aumaia ai se tofo tulaga ese i le oloa.

Ole fanua ole talosaga ole Mogroside Ⅴ

Alamanuia meainu: Faʻaopoopoina monk fruit glycosides i meainu e le gata ina maua ai le suamalie masani, ae faʻateleina ai foi le tau o le soifua maloloina o le oloa.

Alamanuia oloa tau soifua maloloina: Mogroside Ⅴ e mafai ona faʻaaogaina i le tele o mea tau soifua maloloina, e pei o meaʻai faʻaopoopo, meaʻai galue, ma isi.

Alamanuia tao tao: Mogroside Ⅴ o loʻo i ai le tele o faʻaoga i totonu o le tao tao, lea e mafai ona maua ai le suamalie masani ma le soifua maloloina mo keke, falaoa ma isi oloa.

Isi alamanuia: I le faaopoopo atu i fanua i luga,Mogroside Ⅴe mafai foi ona faʻaaogaina i confectionery, condiments ma isi pisinisi.

Iv.Fa'ai'uga

I le avea ai o se ituaiga o suamalie masani ma maloloina, Mogroside Ⅴ ua faasolosolo malie ona fiafia i ai le maketi. Faatasi ai ma le faateleina o manaoga o tagata faatau mo meaai maloloina, o le maketi maketi o Mogroside Ⅴ e lautele.

Manatua: O faʻamanuiaga ma faʻaoga o loʻo tuʻuina atu i lenei tusiga e maua mai i tusitusiga lolomi.


Taimi meli: Nov-03-2023