Galuega ma fa'aoga ole Ferulic acid

Ferulic acid o se ituaiga o phenolic acid lautele o loʻo i ai i le malo o laau. O suʻesuʻega o loʻo faʻaalia ai o Ferulic acid o se tasi lea o mea aoga o le tele o vailaʻau masani a Saina, e pei o Ferula, Ligusticum chuanxiong, Angelica, Cimicifuga, Equisetum equisetum, ma isi.Ferulic acido loʻo i ai le tele o galuega tauave ma e faʻaaogaina lautele i vailaʻau, meaʻai, mea teuteu matagofie ma isi alamanuia.I lalo, seʻi o tatou vaʻai i le matafaioi ma le faʻaogaina o le Ferulic acid.

Galuega ma fa'aoga ole Ferulic acid

1, Galuega ole Ferulic acid

1. Antioxidant

Ferulic acide malosi antioxidant ma scavenging aafiaga i luga o le okesene saoloto radicals.E mafai foi ona taofia Lipid peroxidation ma le gaioiga o fualaʻau saoloto e fesootai enzymes.

2. Pa'epa'e

Ferulic acid e mafai ona taofia le gaioiga o Tyrosinase.Tyrosinase o se enzyme e faʻaaogaina i le tuʻufaʻatasia o le melanin e melanocytes. O le mea lea, o le taofia o lana gaioiga e mafai ona faʻaitiitia ai le faʻavaeina o le melanin ma ausia ai se aafiaga paʻepaʻe.

3. Sunscreen

Ferulic acid o loʻo i ai le malosi o le la, ma e lelei le faʻaogaina o le ultraviolet latalata i le 290 ~ 330 nm, ae o le ultraviolet i le 305 ~ 310 nm e foliga mai e faʻaosofia ai le paʻu o le paʻu. le paʻu ma faʻaitiitia le faʻatupuina o lanu lanu.

2. Fa'aaogāina ole ferulic acid

Ferulic acide tele galuega faʻalesoifua maloloina, e pei o le scavenging free radicals, antithrombotic, antibacterial ma anti-inflammatory, faʻalavelave tumo, puipuia le toto maualuga, faʻamaʻi fatu, faʻaleleia le malosi o le sperm, ma isi; E le gata i lea, e maualalo le oona ma e faigofie ona faʻaogaina e le tino o le tagata. e mafai ona faʻaaogaina e fai ma meaʻai faʻasao ma e tele faʻaoga i meaʻai, vailaʻau, ma isi faʻalapotopotoga.

Fa'amatalaga: O le aoga ma le fa'aogaina o lo'o ta'ua i totonu o lenei tusiga e maua uma mai tusitusiga fa'alaua'itele.

 


Taimi meli: Iuni-29-2023